Deze website is eigendom van PC Media services.
Contactgegevens: PC Media Services
Adres maatschappelijk zetel:
Verdunplein 17 Unit C0505
5627SZ Eindhoven
E-mail: info@pcmediaservices.nl
Tel: +31 6 29 29 26 42
Ondernemingsnummer: BTW NL 001815598B20
Handelsregisternummer: 54332516
Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden.
1. De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Om een product te retourneren, neem je eerst contact op met onze klantendienst. Stuur een e-mail met de volgende gegevens: bestelnummer, het artikel, bankrekeningnummer en de reden van retour. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending. Na aanmelding van de retour heeft de consument 14 dagen om het product retour te zenden. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag (goederen en verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourmelding terugstorten en anders direct na ontvangst van de goederen. De retourbetaling geschied indien mogelijk op de zelfde wijze waarop u betaald heeft.
2. De verzendkosten van de retour (van u thuis naar ons) worden enkel door Funkowinkel.nl vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten van de standaard posttarieven worden vergoed. De producten kunnen ook aangetekend worden verzonden, maar in het geval van een terugbetaling, worden enkel de verzendkosten vergoed alsof het een gewone verzending aan het geldend posttarief betreft. Funkowinkel.nl kan een retour weigeren indien de verpakking kapot is of de producten door de klant beschadigd werden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
3. Intellectuele eigendomsrechten: de inhoud van deze site, met inbegrip van de merken, logo’s, tekeningen, data, product- of bedrijfsnamen, teksten, beelden e.d. zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan PC Media Services of rechthoudende derden.
4. Beperking van aansprakelijkheid: de informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.
5. Funkowinkel.nl levert grote inspanningen opdat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien de verstrekte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zal Funkowinkel.nl de grootst mogelijke inspanning leveren om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Funkowinkel.nl kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die ontstaat uit het gebruik van de informatie op deze site, voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product, voor (druk)fouten die in zijn aanbiedingen of op de website voorkomen. Indien u onjuistheden zou vaststellen in de informatie die via de site ter beschikking wordt gesteld, kan u onze klantendienst contacteren.
6. De inhoud van de site (links inbegrepen) kan ten allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. StrangerThings.be geeft geen garanties voor de goede werking van de website en kan op geen enkele wijze aansprakelijk gehouden worden voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.
7. CaptainHook kan in geen geval tegenover wie dan ook, op directe of indirecte, bijzondere of andere wijze aansprakelijk worden gesteld voor schade te wijten aan het gebruik van deze site of van een andere, inzonderheid als gevolg van links of hyperlinks, met inbegrip, zonder beperking, van alle verliezen, werkonderbrekingen, beschadiging van programma’s of andere gegevens op het computersysteem, van apparatuur, programmatuur of andere van de gebruiker.
8. De website kan hyperlinks bevatten naar websites of pagina’s van derden, of daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina’s impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan. Funkowinkel.nl verklaart uitdrukkelijk dat zij geen zeggenschap heeft over de inhoud of over andere kenmerken van deze websites en kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud of de kenmerken ervan of voor enige andere vorm van schade door het gebruik ervan.
9. Leveringstijd: Al onze getoonde artikelen zijn onze eigen voorraad waardoor we deze binnen 1 tot 3 werkdagen kunnen leveren. Het kan altijd voorkomen dat er door een technisch probleem de juistheid van de voorraad op e website niet goed wordt weergegeven.
10. Leveringstijd preorders: Funkowinkel.nl levert alleen artikelen uit eigen voorraad.
11. Indien een artikel niet meer voorradig is bij onze leverancier, zullen we u hier van op de hoogte brengen. U krijgt dan de keuze om te wachten tot het product opnieuw in voorraad is, of de bestelling kosteloos te annuleren.
12. Betaling: betaling is mogelijk via MisterCash (Belgische bankkaarten), Ideal (Nederlandse bankkaarten), Klarna (achteraf betalen) en overschrijving. In het geval van een bankoverschrijving, zal de bestelling behandeld worden vanaf het moment dat het geld op de bankrekening staat. Voor een overschrijving vanaf een Belgische rekening kan dit 2 à 3 werkdagen duren, voor een overschrijving vanaf een Nederlandse rekening kan dit 1 à 2 werkdagen duren.
13. Indien de betaling niet ontvangen is na 14 dagen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
14 – Klachtenregeling
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@strangerthings.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
- Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
- Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
